L’Ajuntament de Sant Joan les Fonts rep oficialment el CP Santjoanenc per celebrar l’ascens a Segona Catalana

El Club Poliesportiu Santjoanenc ha aconseguit, aquest curs, un històric ascens a Segona Catalana, una fita esportiva que culmina el treball col·lectiu de tota la temporada feta per l’entitat. Per aquest motiu, l’Ajuntament va rebre dissabte a la plantilla, el cos tècnic i la junta directiva al saló de plens del consistori, en el marc de la Festa Major del municipi.

La celebració va començar amb una rua pels carrers de Sant Joan les Fonts, per compartir l’alegria de l’ascens amb veïns, veïnes i aficionats. L’equip va recórrer el poble dalt de l’autobús cedit per la Penya S’tokats. Posteriorment, la comitiva va ser rebuda a l’Ajuntament, on es va celebrar un acte institucional encapçalat per l’alcaldessa de Sant Joan les Fonts, Maria Vidal. Durant la recepció, l’alcaldessa va felicitar el club per l’èxit aconseguit i va destacar els valors que representa l’entitat, així com la seva capacitat d’il·lusionar tot el poble. Com a record de la fita assolida, l’Ajuntament va fer entrega al club d’una pilota commemorativa.

Amb la temporada ja finalitzada, el club afronta ara un merescut període de descans abans de preparar el nou repte esportiu a Segona Catalana. L’Ajuntament ha volgut expressar el seu convenciment que l’energia mostrada continuarà sent la millor empenta per afrontar amb garanties els objectius del curs vinent.