Sant Joan les Fonts i el barri dels Torrents està consternat pels fets ocorreguts aquest dimecres 22 de gener.
L’homicidi d’una veïna coneguda i estimada per molta gent ha caigut a sobre de tots com una gran llosa. La impotència, el dolor i la tristesa són sentiments compartits per tothom, però no són comparables amb el patiment que sent la família afectada per aquesta mort terrible.
En aquests moments, els santjoanencs i santjoanenques només podem mostrar-nos units, i donar el nostre suport i el condol a tots els afectats per aquest fet.
Desitgem la ràpida recuperació de la veïna de Castellfollit de la Roca afectada pel succés.
Des de l’Ajuntament agraïm la resposta dels veïns i veïnes, així com la tasca dels cossos d’emergències. Recordem que hi ha un servei d’atenció psicològica a qualsevol afectat a través del telèfon 061.
Sant Joan les Fonts condemna qualsevol mena de violència.


