El passat divendres va tenir lloc al Casal d’Avis de Sant Joan les Fonts la xerrada, a càrrec de la farmacèutica Eulàlia Jurado Cardelus, sobre «La importància de seguir bé els tractaments» on es van tractar temes vitals per a tots aquells que hagin de prendre medicaments.
Els més de 30 assistents a la ponència van valorar molt positivament el missatge que els va transmetre, destacant que la xerrada havia estat molt interessant i constructiva.
