Activem la taula de salut, amb el suport de la regió sanitària de Girona
Aquest mes de juny hem rebut la visita de Jaume Heredia, gerent de la Regió Sanitària de Girona i director dels Serveis Territorials de Salut a la demarcació, per posar en marxa una taula de salut al municipi. L’objectiu de la taula és analitzar les necessitats de salut de la ciutadania i explorar millores en […]
17/06/2025